wtorek, 17 lipca 2012

Wymianka z Yoasia

Ostatnio z Yoasia umówiłyśmy się na wymiankę. Z racji, że to, co ja przygotowałam już dotarło do właścicielki prezentuję, co było w paczce. Tematu jakiegoś szczególnego nie wybrałyśmy. Yoasia chciała żebym stworzyła coś dla jej Basi, wzorowałam się na Upodobania Basi 2, stąd różne barwy państw. Na początku powstała bransoletka w kolorach Hiszpanii, to były troszkę moje naleciałości, bo na Euro trzymałam kciuki za Hiszpanów:
 Kolczyki kwiatki, takie niby hiszpańskie:
 Nie mogłam być monotematyczna: Hiszpania, Hiszpania, Hiszpania....A z posta u Yoasi można było czerpać wiele inspiracji. Tak powstał naszyjnik...


...broszka...
 ....kolejne kolczyki...
   No i moje największe wyzwanie! Tym razem z posta Upodobania Basi 1 Stworzyłam brelok z Axis Power Hetalia. Przyznam, że nie miałam pojęcia co tworzę, ale poszperałam w Internecie i troszkę chyba zrozumiałam.
A tak prezentowała się cała zawartość paczki:
Mam nadzieję, że szczerze ucieszyła moja przesyłka, coś się przyda i pojawi się uśmiech na twarzy Basi :)
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Doszła , ucieszyła niesamowicie. Rozweseliła. Zaskoczyła, zachwyciła.
    A ja przepraszam że Ty jeszcze czekasz na przesyłkę ale siła wyższa:(
    Jednak już lada chwila......

    OdpowiedzUsuń