poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Finał wymianki wiosennej

Już chwaliłam się, co i od kogo dostałam, a teraz czas na zaprezentowanie, co m.in. ja wysłałam. Tak prezentował się wszystko, co wysłałam do http://yoasiaitp.blogspot.com  :

Przyznam się, że poszukałam do kogo pójdzie moja przesyłka. Zaobserwowałam, że Yoasial dzielnie dba o swoje zdrowie, spacery sport.. Dlatego uznałam, że rzeżuszka to też coś zdrowego, a nie tylko słodycze. 

A tak prezentowały się rzeczy, które zrobiłam sama:
 Kartka wyszła mi na początku strasznie! Spięłam się i zrobiłam nową i z tej jestem dumna:)
Czytając bloga Yoasi widać, że gdyby tylko mogła to dałaby skrawek nieba swojej Basi i postanowiłam dorzucić pszczółkę. Pomyślałam,że takiej pozytywnej nastolatce może przypaść do gustu (a mojej siostrze się podobała). Jakże ucieszyła mnie notka na blogu Yoasi, że Basi się spodobała :)

Pozdrawiam Yoasię i nową właścicielkę pszczółki:)

1 komentarz:

  1. Bradzi dziekuję za wszystko co znalazlam w przesylce. Wszytko jest sliczne i cudowne. Wiosenie radosne. A rzeżuszkę uwielbiamy z chlebkiem i ja i moja Basia. Już sobie rośnie.
    Ta wymianka to był jeden z niewielu przyjemnych promyków ostatnio. bardzo dziekuję raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń